۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۲۲۲۳۹
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران:

حوزویان پرچم دار نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

حوزویان پرچم دار نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند
حجت الاسلام قائمی بر ضرورت تلاش طلاب و روحانیان در حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جواد قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشر و گسترش فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه هستیم.
 
وی با بیان این که برخی‌ها در تلاش هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی کمرنگ شود، افزود: جریان خزنده‌ای که به دنبال حذف نام شهدا در جامعه بوده در راستای تحقق اهداف دشمن گام بر می‌دارند.
 
حجت الاسلام قائمی با تأکید براین که نام و یاد شهدا باید همواره در جامعه اسلامی زنده و پویا باقی بماند، بیان داشت: عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت‌های فرزندان این کشور در دفاع مقدس است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که به دنبال کمرنگ شدن نام و یاد شهدا در این کشور هستند به طور حتم از دشمنان این ملت هستند، خاطرنشان کرد: باید نام و یاد شهدا هر روز پر رنگ‌تر از گذشته در این کشور تداعی شود.
 
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب و نظام اسلامی با مجاهدت‌های فرزندان با بصیرت و انقلابی این کشور عزتمندانه در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند، گفت: دشمن با هدف نفوذ و سلطه بر کشور می‌کوشد تا فرهنگ ایثار و شهادت در این جامعه کمرنگ شود.
 
حجت الاسلام قائمی با بیان این که حوزه‌های علمیه و طلاب رسالت سنگینی در تقویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بر عهده دارند، افزود: حوزویان باید با تقویت این فرهنگ اصیل و انقلابی، توطئه دشمنان را خنثی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، رزمندگان بقا و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی را آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شوم خود کمرنگ کردن این آرمان‌های اصیل انقلاب است که باید هوشیار باشیم.
 
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای همین آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل شکل گرفته و ماندگار شده است، بیان داشت: دشمن می‌کوشد با کمرنگ کردن این آرمان‌های اصیل، مسیر انقلاب را منحرف و زمینه نفوذ خود را فراهم کند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات