۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۲۰۰۱
حجت الاسلام صالحی:

مسؤولان به مذاکرات بی نتیجه با اروپایی‌ها پایان دهند

مسؤولان به مذاکرات بی نتیجه با اروپایی‌ها پایان دهند
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره)ساری بر ضرورت پایان دادن مسؤولان به مذاکرات بی نتیجه با اروپایی‌ها در مسأله برجام تأکید کرد.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری در ساری، به سیاست‌های فریبکارانه اروپایی‌ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و آن را همسو با دیدگاه آمریکایی صهیونیستی دانست.
 
وی با بیان این که متأسفانه پس از خروج یک جانبه و غیر قانونی آمریکا از توافق برجام، باقی ماندن اروپا در این تعهد تنها شکلی بوده است، افزود: اروپایی‌ها علیرغم همه شعار‌هایی که در این مدت داده اند به هیچ یک از تعهدات خود در قبال برجام عمل نکردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برجام هیچ نفعی برای ملت ایران در سال‌های اخیر نداشته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخش مهمی از وقت و توان مسؤولان در این سال‌ها صرف مذاکره بی نتیجه با اروپایی‌ها شد.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که مسؤولان به جای مذاکرات بی نتیجه به ظرفیت‌های داخلی توجه کنند، بیان داشت: به طور حتم راه برون رفت کشور از مشکلات دل بستن به چند کشور اروپایی نخواهد بود.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که در چهار دهه اخیر اروپا در بسیاری از مسائل همسو با آمریکایی‌ها عمل کرده است، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سران اروپایی تنها حرف می‌زنند و شعار می‌دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار غنی است که در صورت توجه لزومی ندارد به سایر کشور‌های جهان وابسته باشیم، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که همه برنامه‌های دولت بر توان و ظرفیت داخلی متمرکز شود.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید بر پایان دادن مسؤولان به مذاکره بی نتیجه با اروپایی‌ها در مسأله برجام خاطرنشان کرد: در این سال‌های اخیر به وضوح مشخص شد که اروپا در همه امور به ویژه موضوع ایران اسلامی با آمریکایی‌ها هماهنگ است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که متأسفانه علیرغم دشمنی‌های آشکار آمریکایی‌ها با ملت ایران، برخی افراد بی بصیرت و وابسته در داخل همچنان بر طبل مذاکره با شیطان بزرگ می‌کوبند، بیان داشت: کشوری که این گونه با یک ملت دشمنی می‌کند به هیچ عنوان شایسته مذاکره نیست./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات