۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۴۷۵
حجت الاسلام رجبی نیا خبر داد؛

حمایت بسیج اساتید و نخبگان از پایان نامه های حوزوی مرتبط با نیازهای انقلاب

حمایت بسیج اساتید و نخبگان از پایان نامه های حوزوی مرتبط با نیازهای انقلاب
حجت الاسلام رجبی از حمایت مادی و مشاوره ای رساله های حوزی مرتبط با نیازهای انقلاب و نظام اسلامی خبرداد و گفت: مشاوره این مرکز از انتخاب موضوع تا مرحله دفاع ادامه دارد.

حجت الاسلام داود رجبی نیا معاون پژوهش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار فراخوان حمایت این مرکز از پایان نامه های حوزوی سطح سه و چهار خبر داد و گفت: بسیج اساتید و نخبگان حوزه برای کمک به فضلای محترمی که قصد دارند کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را پیگیری کنند، اعلام آمادگی می کند.

وی افزود: کمک به موضوع یابی، طرح نامه نویسی تا مرحله دفاع و مشاوره رایگان علمی برای پردازش بهتر موضوعات و تدوین سرفصل ها در کنار حمایت مادی از پایان نامه هایی که در راستای نیازهای جامعه و انقلاب و نظام اسلامی باشد بخشی از کارهای این مرکز است.

معاون پژوهش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه با بیان این که پژوهش های مورد نیاز نظام و انقلاب در فضای کاربردی جامعه بیشتر دیده می شود، خاطرنشان کرد: ما در این راستا با معاونت آموزش حوزه های علمیه، برخی اساتید محترم و همچنین معاونت سطوح عالی حوزه صحبت کردیم تا در کنار رعایت قوانین و مقررات مرکز مدیریت به طلاب و فضلای حوزه کمک کنیم.

وی تصریح کرد: ما هیچگونه دخالتی در برنامه های مرکز مدیریت در این راستا نداریم و همچنین به طلاب و فضلای محترم هم اجباری برای رعایت نکات مشاوره ای  خودمان نمی کنیم بلکه تنها کار ما حمایت از کسانی است که می خواهند در حوزه انقلاب و نظام اسلامی قلم بزنند.

حجت الاسلام رجبی نیا نزدیک شدن به نیازهای جامعه اسلامی را یکی از ضرورت های پژوهش های حوزوی دانست و گفت: در این مرکز قانون الزام آوری وجود ندارد و همه قوانین همان هایی است که مرکز مدیریت اعلام کرده است از این رو ما حتی بعد از مرحله دفاع نیز با پژوهشگران همراه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اساتید و مشاوران ما همان بزرگوارانی هستند که در سطح حوزه مشغول فعالیت علمی و پژوهشی هستند که بخشی از وقت خود را به درخواست ما در اختیار طلاب محترم قرار می دهند.

معاون پژوهش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه بیان داشت: حتی کسانی که از طریق این مرکز اقدامی نکرده باشند و مشاوره ای دریافت نکرده باشند بعد از مرحله دفاع می توانند نسخه ای از پایان نامه خود را به مرکز تحویل داده تا در صورت تأیید از حمایت های ما برخوردار شوند که در این بخش حمایت ها شامل کمک مالی و همچنین کمک برای چاپ و نشر اثر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شیوه ثبت نام در این فراخوان خاطرنشان ساخت: علاقه مندان برای انتخاب موضوع یا معرفی موضوعی که ازقبل انتخاب کرده اند و در راستای نیازهای نظام و انقلاب است می توانند با صورت حضوری به معاونت پژوهش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به آدرس خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، کوچه چهارم مراجعه یا با شماره های 09191953478 و 02531120902 تماس حاصل کنند./1330/ج

ارسال نظرات