۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۲۲۹۱۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی:

عملیات اچ ۳ در دوران دفاع مقدس در دنیا نظیر نداشت

عملیات اچ ۳ در دوران دفاع مقدس در دنیا نظیر نداشت
سردار عباسقلی‌زاده گفت: سپاه پاسداران به‌حدی از افتخار و نوآوری دست یافته که دشمنان را به لرزه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده با اشاره به نقش اساسی و تاثیرگذار ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: اولین ضربه کاری و روحی را شهید فکوری، سرلشکر دلاور آذربایجان به رژیم بعث زد.

وی افزود: عملیات اچ 3 که توسط نیروی هوایی ارتش اجرا شد در دنیا نظیر نداشت و همگان را از قدرت نیروی هوایی ایران اسلامی متعجب کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی  با بیان اینکه ارتش همواره مایه افتخار و اقتدار ملت بوده است و ما با مشاهده آنان احساس عزت کرده‌ایم، عنوان کرد: در ماموریت‌های سوریه شاهد افتخارآفرینی نیروهای مقتدر ارتش و پشتیبانی از پروازها بوده‌ایم.

وی با اشاره دستاوردهای علمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اکنون سپاه پاسداران به‌حدی از افتخار و نوآوری دست یافته که دشمنان را به لرزه انداخته است.

عباسقلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در برقراری امنیت و تامین آسایش مردم اشاره و تصریح کرد: اکنون در دورافتاده‌ترین روستاها و مناطق مرزی امنیت برقرار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی  در پایان ابراز داشت: اگر همراهی خانواده نیروهای مسلح نبود به افتخارات فعلی دست نمی‌یافتیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات