۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۲۳۰۷۹
حجت الاسلام جباری:

دیپلماسی مقاومت، راه مقابله با فشارهای دشمنان است

دیپلماسی مقاومت، راه مقابله با فشارهای دشمنان است
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، دیپلماسی مقاومت را بهترین راه مقابله با توطئه ها و فشارهای دشمنان علیه ملت ایران دانست.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این فشار حداکثری با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران متقدرانه در مقابله نظام سلطه ایستاد و تسلیم فشار‌های آمریکا نشد، افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با فشار، تهدید و تحریم می‌توانند ملت بزرگ ایران اسلامی را تسلیم خود کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چهار دهه فشار، تهدید و تحریم نظام سلطه علیه ملت بزرگ ایران به شکست انجامیده است، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ درچهل سال اخیر ثابت کرده در برابر توطئه و فشار دشمن با قدرت خواهد ایستاد و مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت بزرگ ایران همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند همین مسیر فعلی را با قدرت ادامه خواهند داد، بیان داشت: تا زمانی که این ملت با اقتدار در صحنه حاضر هستند دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر ملت ایران از مواضع به خود عقب نشینی می‌کرد و تسلیم خواسته‌های دشمن می‌شد به طور حتم فشار و تحریم دشمنان افزایش پیدا می‌کرد، بیان داشت: بهترین راه بی اثر کردن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت است.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهد گذاشت عزتش خدشه دار و قدرتش تضعیف شود، خاطرنشان کرد: چهل سال شکست و تحقیر غرب فرصت مناسبی بوده تا اروپا و آمریکا بدانند با زبان تحریم، تهدید و فشار نمی‌توان با ملت بزرگ ایران صحبت کنند.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که امروز دیپلماسی مقاومت ملت بزرگ ایران در سایر کشور‌های جهان نیز گسترش پیدا کرده است، گفت: ملت‌های منطقه امروز به این نتیجه رسیدند که تنها با مقاومت می‌شود جلوی استکبار ایستاد و در مقابل فشار‌های حداکثری باید مقاومت حداکثری انجام داد.
 
وی با تأکید براین که امروز دیپلماسی ما باید دیپلماسی قدرت توأم با معنویت باشد، ادامه داد: همچنین باید برای علاج دشمنی‌های دشمن در جنگ و تهاجم اقتصادی، به توانایی داخلی تکیه کرده و راهکار را در درون بیابیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات