۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۳۲۱
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» اظهار داشت: خاستگاه و سوگیری اقتصاد در بینش الهی بر اساس و مبنای توسعه اخلاق و پای بندی به ارزش هاست؛ در صورتی که در نظام‌های مادی، اقتصاد بر پایه توسعه سود و سرمایه معنا می‌شود.

وی گفت: ارتباط متقابل و تنگاتنگ اقتصاد اسلامی با نوع جهان بینی، عقاید دینی، عواطف و احساساتی مانند اخوت و همدردی که بر اساس مفاهیم خاصی پی ریزی شده است، بر کسی پوشیده نیست.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: احکام مالی مانند الغای سرمایه ربوی و کم فروشی، غش در معاملات، غین و به طور کلی رعایت فرهنگ اقتصاد حائز اهمیت و تعیین کننده است.

وی به معرفی کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سید حسین اسحاقی است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» با ۲۷۲ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۳ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات