۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۲۵۳۶۷

چگونگی حمایت مرکز خدمات از نخبگان حوزه

چگونگی حمایت مرکز خدمات از نخبگان حوزه
حجت الاسلام فولادی با اشاره به ضرورت حمایت از نخبگان در دو محور کلان حل مسأله و احساس مفید‌بودن گفت: دبیرخانه حمایت از نخبگان از طلاب نخبه در پنج محور حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسین فولادی سرپرست دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی اظهار کرد: مهم‌ترین بخش هر جامعه نیروی انسانی و مهم‌ترین بخش نیروی انسانی، نخبگان آن هستند.

سرپرست دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به تعریف فرد نخبه پرداخت و افزود: نخبه کسی است که مسأله‌ها و دردهای حوزه تخصصی خود را خوب تشخیص دهد، برای حل و درمان مسأله ایده و طرح بهینه دارد و می‌تواند ایده و طرح را عملیاتی کند و از مشکلات بکاهد.

وی ادامه داد: نخبگان باید در دو محور کلان حمایت شوند که محور اول، بحث حل مسأله و محور دوم احساس مفید‌بودن افراد است.

حجت الاسلام و المسلمین فولادی خاطرنشان کرد: دبیرخانه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر مرکز خدمات حوزه در پنج حوزه زیستی‌معیشتی، رشد علمی، رشد مهارتی، رشد اخلاقی و زمینه‌ساز رشد بصیرتی و زمان‌آگاهی از طلاب نخبه حمایت می‌کند.

وی با بیان این‌که مرکز خدمات جامع‌ترین مرکز حوزوی است که همه طلاب برادر و خواهر، ایرانی و غیرایرانی و شیعه و سنی را تحت پوشش دارد، گفت: این مرکز جایگاه خوبی برای شناسایی افراد نخبه با توجه به جامعیت اطلاعاتی افراد است.

سرپرست دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: امیدواریم بتوانیم مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به جامعه نخبگانی را جامه عمل بپوشانیم و در همین راستا در تلاش هستیم اندیشکده‌ای را برای حمایت از نخبگان حوزه ایجاد کنیم./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
چندین مرکز در حمایت از نخبگان حوزه وجود دارد، خروجی این مراکز تاکنون چه بوده؛ چه دردی از طلاب مستعد دوا کرده اند؛
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
باید در پنج حوزه زیستی‌معیشتی، رشد علمی، رشد مهارتی، رشد اخلاقی و زمینه‌ساز رشد بصیرتی و زمان‌آگاهی از طلاب نخبه حمایت شود تا عرصه پیشرفت طلاب نخبه فراهم شود
2
0