۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۲۵۳۹۰
فلاح پور:

۱۳ آبان ترجمان شعار هیهات منا الذله است

۱۳ آبان ترجمان شعار هیهات منا الذله است
فلاح پور گفت: حضور در ۱۳ آبان ترجمان شعار هیهات منا الذله، ایستادگی، ذلت ناپذیری در برابر استکبار و نشان دادن آقایی مان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سعید فلاح پور، مشاور عالی اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیش از ظهر امروز، در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان خوزستان، با بیان اینکه نخستین ۱۳ آبان را پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: افول آمریکا اکنون از یک شعار به واقعیت تبدیل شده است، ترامپ در مبارزات انتخاباتی صراحتا از تلاش برای بازگرداندن هیبت و اقتدار آمریکا و جلوگیری از افول آن سخن گفت.

مشاور عالی اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ایستادگی جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه به افول آمریکا سرعت بخشیده است، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان امسال، با حضور پر رنگ مردم رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت، در شرایط کنونی نیازمند وحدت اقشار مختلف و موضع گیری یکسان هستیم همانطور که رییس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به دفاع از وحدت ملی پرداخت.

این مقام مسؤول با دعوت از همگان برای حضور فردی و خانوادگی در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی امسال باید افول آمریکا را سرعت بخشد، شعار مرگ بر آمریکا امروزه جهانی شده و در همه جا شنیده می‌شود.

فلاح پور تصریح کرد: حضور در ۱۳ آبان ترجمان شعار هیهات منا الذله، ایستادگی، ذلت ناپذیری در برابر استکبار و نشان دادن آقایی مان است.

وی عنوان داشت: راهپیمایی‌های مردم استان همیشه مورد توجه مرکز است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات