۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۵۴۳۵
حجت الاسلام سلیمانی:

تحول خواهی از شاخصه های مهم حوزه انقلابی است

تحول خواهی از شاخصه های مهم حوزه انقلابی است
حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر این که حوزه علمیه انقلابی حوزه ای تحول خواه است، گفت: حوزه انقلابی همواره نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب دغدغه مند بوده است.
حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به اهمیت نگاه انقلابی در میان طلاب، یکی از رسالت های مهم امروز حوزه را تربیت و پرورش طلاب نخبه و انقلابی دانست.

وی، تحول و نوآوری را یکی از الزامات حوزه انقلابی دانست و گفت: حوزه انقلابی همواره در مسیر پیشرفت علمی و اخلاقی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، پاسخگویی به نیازهای روز جامعه اسلامی را از دیگر الزامات حوزه انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی همواره در مسیر پیشرفت علمی گام بر می دارد و در این راه سکون وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که حوزه­‌های علمیه در همه ادوار و زمان‌­ها، پاسخگوی نیازهای جامعه بوده اند، بیان داشت: حوزه علمیه همواره جامعه را به سمت ارزش‌های دینی و انقلابی سوق داده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با اشاره به این که محصول حوزه انقلابی، طلابی نخبه، مهذب و انقلابی است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب، حوزه های علمیه نیز همواره در جهت تربیت طلابی در تراز انقلاب اسلامی گام برداشته اند.

وی با بیان این که حوزه انقلابی، حوزه ای روز آمد و کارآمد است، بیان داشت: حوزه علمیه انقلابی باید بتواند همگام با نیازهای روز جامعه، علوم حوزوی را به روز کند تا بتواند در تامین نیازهای جامعه اثر گذار باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر این که حوزه علمیه انقلابی حوزه ای تحول خواه است، تصریح کرد: حوزه انقلابی همواره نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب دغدغه مند بوده و در جهت تقویت آنها گام بر می دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر، پویایی علمی را یکی از شاخصه های حوزه انقلابی دانست و گفت: حوزه انقلابی هیچ گاه دچار روزمرگی نمی شود بلکه همواره در مسیر روز آمدی گام بر می دارد./۹۵۰/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات