۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۲۵۸۹۷
حجت الاسلام صادقی:

۱۳ آبان، نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر سیاست‌های استکباری است

۱۳ آبان، نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر سیاست‌های استکباری است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، ۱۳ آبان ماه را نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر سیاست‌های استکباری غرب دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حماسه سیزدهم آبان ماه را روز تجدید بیعت ملت با ولایت دانست و گفت: ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز نیز حماسه ساز شدند.
 
وی با بیان این که حضور بی نظیر و گسترده مردم پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب در این حماسه حضور، نشان دهنده زنده و پویا بودن شعار‌های اصیل انقلاب است، افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هر چه تلاش کرد تا مردم را از انقلاب دور کند نتوانست.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) موجب شکسته شدن قدرت پوشالی آمریکا در جهان شد، خاطرنشان کرد: فرهنگ مبارزه با استکبار امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچنان زنده و پویا است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده اند، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه از مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام منحرف نخواهند شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در چهار دهه اخیر هیچ گاه زیر بار زرگویی‌ها و فشار‌های آمریکایی‌ها نرفته است، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر نظام‌های سلطه گر همواره جز اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز با خلق حماسه سیزدهم آبان ماه ثابت کردند که با قدرت در مسیر آرمان‌های انقلاب حاضر هستند، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان یکی از بهترین راه‌های شکست توطئه بدخواهان انقلاب است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران امروز به یک کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: فرهنگ استکبار ستیزی ملت ایران امروز به گفتمانی جهانی در سراسر دنیا تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، سیزدهم آبان ماه را نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر سیاست‌های استکبار غرب دانست و خاطرنشان کرد: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، مرگ بر آمریکا، مهم‌ترین و محوری‌ترین شعار ملت ایران است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات