۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۵۸۵۱
از سوی حجت الاسلام رسولی تشریح شد؛

مهم ترین برنامه های دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مازندران

مهم ترین برنامه های دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مازندران
مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران، مهم‌ترین برنامه‌های دفتر این مرجع تقلید در استان را اعلام کرد.
حجت الاسلام حبیب الله رسولی، مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مهم‌ترین برنامه‌های دفتر این مرجع تقلید در استان را اعلام کرد.
 
وی با بیان این که کلاس‌های متعدد اخلاقی، تفسیری، علمی و آموزشی در طول هفته با حضور اساتید مجرب در این دفتر برگزار می‌شود، افزود: مباحثه صحیفه سجادیه، اخلاق اسلامی و المراجعات از جمله کلاس‌های روز یک شنبه دفتر است.
 
حجت الاسلام رسولی از مباحثه صحیفه سجادیه با حضور طلاب و روحانیان در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این مباحثه با حضور اساتید مجرب و با موضوعات از آن کتاب ارزشمند صورت می‌گیرد.
 
وی همچنین به برگزاری کلاس آموزشی ویژه زوجین جوان و خانواده‌ها پیرامون مسائل مهم زندگی با حضور اساتید مجرب هر سه شنبه در این دفتر اشاره کرد و گفت: علاوه بر این نیز کلاس تفسیر صحیفه سجادیه نیز روز‌های سه شنبه هر هفته در این دفتر برگزار می‌شود.
 
مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران با بیان این که نشست‌های علمی و کلاس‌های آموزشی به طور جدی در این دفتر مورد توجه قرار می‌گیرد، بیان داشت: کلاس تفسیر قرآن و تفسیر نهج البلاغه نیز پنج شنبه‌ها با حضور اساتید مجرب در این مکان برقرار است.
 
حجت الاسلام رسولی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم و نشست‌ها در همه مناسبت‌ها به ویژه اعیاد و وفیات در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران خبر داد و گفت: خوشبختانه این برنامه که با سخنرانی، مداحی و شعر خوانی همراه است در استان منحصر به فرد بوده مورد استقبال گسترده مردم نیز قرار گرفته است.
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین به پاسخگویی به مسائل شرعی در طول هفته و حتی روز‌های تعطیل در این دفتر اشاره کرد و افزود: کارشناسان این دفتر از صبح تا غروب و حتی روز‌های تعطیل نیز آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی آحاد مردم هستند.
 
حجت الاسلام رسولی با بیان این که دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران از سال ۸۶ فعالیت رسمی خود را در بابل آغاز کرده است، بیان داشت: تا به امروز همه تلاش خود را در ارائه خدمات مناسب دینی، آموزشی و مشاوره‌ای به مردم شریف استان به کار گرفتیم.
 
مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مازندران همچنین از ارائه خدمات مشاوره‌ای ویژه جوانان و خانواده‌ها با حضور کارشناسان مجرب در این دفتر خبر داد و گفت: دو کارشناس حوزوی در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت مشاوره‌ای پیرامون مسائل خانوادگی، ازدواج و مسائل اجتماعی هستند.
 
وی همچنین از حضور برخی کارشناسان این دفتر در مدارس به منظور سخنرانی و تبیین احکام و معارف دینی خبر داد و افزود: علاوه بر این از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی به عیادت علما و روحانیان نیز می‌رویم.
 
حجت الاسلام رسولی در پایان گفت: شماره تلفن دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در استان مازندران ۰۱۱- ۳۲۲۰۲۳۰۸، ۳۲۲۰۶۰۶۲۱ و ۶۲ است و مردم می توانند از این طریق با دفتر این مرجع تقلید ارتباط برقرار کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
ممنون بابت شماره تماس دفتر ایشان
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
دقیق متوجه نشدم فقط در بابل دفتر دارند یا در شهر ساری هم دفتر دارند ؟
3
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
هر آنکس کو شود دانای قرآن. شکوفا میشود عقلش بقرآن. شود اهل تمیز حق ز باطل . بنیکی گر کند اجرای قرآن . کدام عرفان وحکمت بهتر از این . که جوید عاقل از معنای قرآن . ولی معنایش از راه صحیصش . بیاموزد ز دانایان قرآن. نه از ابلیسیان دشمن دین. که میکوبند قرآن را بقرآن. تهی مفزان از آئین و دین را . فراری میکنند از راه قرآن. تهی مغزی که وا مانده است در راه . شده بیگانه از انوار قرآن . به تفسیر نمونه آرد ار رو . سپس تفسیر المیزان قرآن . بدقت چون بخواند نیک فهمد. بسی دور بوده است از راه قرآن . یقین پی می برد بر عزم دشمن . که میخواهد برد دستان قرآن. همان دستان نیرومند اسلام . مراجع یعنی آن حماة قرآن . چون آن سیلی که خوردند از مرجع . اثر دارد به رخ هر خصم قرآن. والسلام.
3
0
ناشناس
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
جالب بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
این خبرتان قابل استفاده مخاطبان هست. ممنون بابت انتشار آن
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
خبر خوبی بود
اگر دفاتر مراجع در استان های دیگر رو هم معرفی کنید نور علی نور می شود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
ممنون اگر ممکن است شماره دفاتر سایر مراجع را نیز منتشر کنید
1
0