۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۵۹۷۶
حجت الاسلام والمسلمین جلالی:

راهبرد ایران اسلامی موجب انزوای آمریکا در جهان شده است

راهبرد ایران اسلامی موجب انزوای آمریکا در جهان شده است
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: سیاست‌های راهبردی ایران اسلامی در منطقه و سایر مناطق جهان موجب به انزوا کشاندن آمریکایی‌ها شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در مراسم سالروز گرامیداشت سیزدهم آبان ماه فریدونکنار، دفاع از مظلم و مقابله و مبارزه با ظلم را راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر دانست و با بیان این که آمریک مصداق بارز ظالم در دنیای امروز است، افزود: ایران اسلامی همواره آمریکا را دشمن نخست خود دانسته و می‌داند و به مبارزه با این رژیم جنایت کار ادامه خواهد داد.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکا با ملت‌های مسلمان جهان مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه سابقه تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار و مستکبر در طول چهار دهه اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بصیرت و هوشیاری ملت ایران مانع تحقق توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی شده است، گفت: این ملت با با بصیرت و انقلابی همواره در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ایستادگی کرده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که آمریکایی‌ها مشارکت مستقیمی در جنایت‌های بشری در دنیا دارند، گفت: وضعیت بحرانی امروز منطقه نتیجه دخالت‌ها و توطئه‌های آمریکایی‌ها است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق بشر می‌داند که خود بزرگترین ناقض حقوق انسان‌ها در جهان است، ادامه داد: دستان این رژیم خبیث به خون‌های میلیون‌ها انسان در سراسر جهان آغشته است.
 
وی با اشاره به این که خوی استکباری آمریکا هیچ گاه تغییر پیدا نخواهد کرد، افزود: جنایت و کشتار انسان‌ها جزء اصول غیر قابل تغییر دولتمردان آمریکایی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که آمریکایی‌ها همواره مدعی مبارزه با تروریستم در جهان هستند، گفت: این شعار‌های دروغین و فریبنده در حالی است که این کشور پدیده آورنده گروه‌های تروریستی و تکفیری در جهان و منطقه است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز استکبار ستیزی جزء اصول مهم و راهبردی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این ملت علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌های آمریکا، با قدرت در برابر این رژیم جنایت کار ایستاده است.
 
وی با بیان این که سیاست‌های راهبردی ایران اسلامی در منطقه و سایر مناطق جهان موجب به انزوا کشاندن آمریکایی‌ها شده است، بیان داشت: مقاومت ملت ایران بسیاری از توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی را خنثی کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات