۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۲۵۹۳۹
حجت الاسلام تویسرکانی:

فقر، ناامنی و نابودی ثروت ملی، نتیجه سازش با آمریکا است

فقر، ناامنی و نابودی ثروت ملی، نتیجه سازش با آمریکا است
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، نتیجه سازش و تسلیم شدن در برابر استکبار را فقر، ناامنی، نابودی ثروت ملی، تفرقه و اختلاف دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در سخنرانی راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ساری با اشاره این که آمریکایی‌ها ۲۳۰ سال از تاریخ ۲۴۳ ساله خود را درگیر جنگ با دنیا هستند، گفت: بر طبق بررسی‌های به عمل آمده آمریکا یکی از منفورترین رژیم‌های حاکم در جهان از نگاه ملت‌ها است.
 
وی با اشاره به تاریخ ۶۵ ساله دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران افزود: این دشمنی‌ها با دولت مصدق در ۲۸ مرداد سال ۲۸ آغاز شد و در طول این سال‌ها با مصادره اموال ودارایی‌های ملت ایران، حمایت از کودتا، کمک به صدام در هشت سال دفاع مقدس، تأمین سلاح‌های شیمیایی، حمایت از گروه‌های تروریستی، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان همراه بوده است.
 
حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به این که در برابر رژیم مستکبری همچون آمریکا دو راه وجود دارد، گفت: راه نخست مذاکره و گفتگو و یا به عبارتی سازش و تسلیم شدن است که نتیجه و محصول آن فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، تفرقه و اختلاف است.
 
وی، ایستادگی، مقاومت و زیر بار ظلم و ستم نرفتن را راه حل دوم در برابر آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر چنین رژیم مستکبری آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش، شادی و آرامش و بندگی خداوند و رسیدگی به کمال است.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سازش برای ملت ایران هزینه بسیاری دارد، گفت: بهترین راهبرد برای مقابله با دشمن تنها ایستادگی و مقاومت است.
 
وی، تفرقه و اختلاف را سم مهلکی برای کشورمان دانست و افزود: تفرفه در کشور عاملی در جهت عدم پیشرفت است و باید برای تقویت نظام و انقلاب زیر سایه ولایت و رهبری متحد شویم.
 
حجت الاسلام تویسرکانی، بزرگترین مرگ بر آمریکا را نوکری و خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم و محرومیت زدایی و دستگیری از فقرا به کار گیرند.
 
وی در ادامه سخنان خود علم و دانش را از دیگر راهبرد‌های ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی دانست و بیان داشت: با پیشرفت در علم و تکنولوژی می‌توانیم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات