۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۲۶۰۲۷
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مشکلات کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب قابل حل است

مشکلات کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب قابل حل است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر تبعیت جامعه و مسؤولان از ولایت گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب قابل حل است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز درمراسم راهمپایی ۱۳ آبان در ارومیه اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان به حق نماد مبارزه با استکبار جهانی است به این دلیل که از یک سو امام امت با ایستادگی خود سبب از بین رفتن کاپیتالاسیون شدند و سالها بعد سربازان جوانش با تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم را به ثمر رساندند و ماهیت سفارت آمریکا را به همگان نشان دادند.

وی افزود: امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی بار دیگر به استکبار جهانی ثابت کرد که با صلابت‌تر از گذشته در مقابل آنان ایستاده و وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام خود را به رخ آنان کشید و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری زد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب قابل حل است، عنوان کرد: مسوولان و مردم توجه داشته باشند که هر کجا گوش به فرمان رهبری داده‌اند پیشرفت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسوولان باید منویات و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند، گفت: اکنون باید دست به زانوی خود زده و با پایبندی به مولفه های اقتصاد مقاومتی راه خود را بپیماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند، عنوان کرد: امروز قوه قضاییه برای بریدن دست کسانی که به بیت‌المال دستبرد زده‌اند عزم جدی دارد و باید مورد حمایت قرار گرفته و مسوولان از آن پشتیبانی کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات