۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۲۷۴۵۴

تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها است

تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملکرد صحیح‌ رسانه‌ای با محوریت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی خنثی‌ساز توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نجات فیاضی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: عملکرد صحیح‌ رسانه‌ای با محوریت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی خنثی‌ساز توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به این که عمل به منویات مقام معظم رهبری ادامه آرمان‌های امام راحل و ریشه‌کن ساز نقشه‌های شوم استکبار جهانی است بیان کرد: در این زمینه رسانه‌ها نقش و رسالت خطیر و حساسی بر عهده دارند که باید با عمل به این مهم دشمنان و استکبار جهانی را سر جای خود بنشانیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تلاش و زحمات سپاه و بسیج در راستای ارائه خدمات به مردم نیازمند و محروم جامعه شایسته تقدیر و قدردانی است و تجربه نشان داده که همیشه در شرایط سخت و بحرانی این دو قشر مردم را تنها نگذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام فیاضی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی رکن اساسی بسیج و سپاه است و در این زمینه تاکنون اقدامات شایسته و تاثیرگذاری انجام یافته است و با توجه به این که این دو قشر از بطن مردم هستند همیشه در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردمی گام برداشته و مردم را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های رسانه‌ای و جنگ روانی دشمنان نیز بیان کرد: کاملا نمایان است که دشمنان با ظهور امپراطوری رسانه‌ای برای تضعیف انقلاب اسلامی آماده‌ بوده و برای رسیدن به نقشه‌های شومشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که باید هوشیاری و آگاهی ملت ایران در این زمینه مبنای کار قرار گیرد و رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش حائز اهمیتی بر عهده دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات