۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۵۹۹
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در گفت و گو با رسا:

مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن را خنثی کرد

مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن را خنثی کرد
امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار قرار دارد، گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب توطئه علیه ملت ایران را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حوادث اخیر و فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مدیریت هوشمندانه و دوراندیشی مقام معظم رهبری ضمن خنثی سازی توطئه ای بزرگ بر علیه ملت ایران مسیر را برای همگان مشخص کرد.

امام جمعه تبریز با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: وظیفه همگان است که در راستای تقویت تدابیر مقام معظم رهبری قدم برداریم.

صف مردم از آشوب گران جداست

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد: آشوب های روزهای اخیر و تخریب اموال عمومی ربطی به گرانی بنزین ندارد و در حقیقت صف مردم نگران از گرانی از آشوب گران کاملا جداست.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج با خویشتن داری و آمادگی کامل وقایع اخیر را به خوبی مدیریت کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضروری بودن امنیت و آرامش در جامعه بیان داشت: حفظ آرامش و امنیت در جامعه، از اوجب واجبات و برای مردم مهم تر از گرانی سوخت است.

حوادث روزهای اخیر فتنه جدید دشمنان است

امام جمعه تبریز با تفکیک کردن عناصر آشوب گر با مردم معترض و نگران گفت: آتش زدن مساجد و حوزه های علمیه و پمپ بنزین و تخریب اموال عمومی و خصوصی کار مردم عادی نیست بلکه با شناسایی های صورت گرفته این افراد به معنای واقعی آشوبگر هستند و اهداف دیگری را دنبال می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ابراز داشت: این حرکات تخریبی و آشوبی در حقیقت در راستای به گرانی بنزین نبوده بلکه این اتفاقات روز های اخیر یک فتنه است و دشمنان به بهانه گرانی بنزین و روند اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت سعی دارند این موضوع را از اجرایی شدن بازدارند و به دنبال آن اهداف شوم خود را در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور عنوان کرد: امروز کشور در وضعیت جنگ اقتصادی و رسانه ای تمام عیار با استکبار قرار دارد و مردم بصیر ایران سالهاست در کنار دولت ها از کشور خود در این جبهه خطرناک دفاع میکنند.

وی در پایان گفت: در وضعیت جنگ اقتصادی چنین حوادث غیر معمولی دور از انتظار نیست ولی شاید اگر بسته های حمایتی و یارانه نقدی قبل از افزایش قیمت به دست مردم میرسید و با اطلاع رسانی و تشریح طرح رفع نگرانی میکردند این بهانه ها هم دست دشمن نمی افتاد./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات