۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۷۴۲
مدیر حوزه علمیه محمودیه:

مردم ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه فتنه را در کشور از بین بردند

مردم ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه فتنه را در کشور از بین بردند
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به بصیرت مردم ایران، گفت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت افزایی صحبت‌های رهبری توانستند خط خود را از صف اغتشاشگران و منافقان جدا کنند.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با گرانی و اغتشاشات اخیر کشور، گفت: مردم در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند.
 
وی افزود: مردم نسبت به تحریم‌های آمریکا تحمل خوبی را در زندگی داشتند، اما تحمل گران شدن بنزین به صورت دفعی، برای مردم سخت بوده و دولت باید برای گران کردن بنزین مردم را توجیه می‌کرد.
 
حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که اجرا کردن گرانی بنزین برای کشور لازم بود، اما زمان اجرایی کردن گرانی بنزین در این زمان برای مردم و کشور مناسب نبود، خاطرنشان کرد: گرانی بنزین در این زمان، بهانه‌ای بود تا دشمنان در کشور فتنه ایجاد کنند.
 
مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان با اشاره به این که اعتراضات مردم از صف اغتشاشگران جدا است، ابراز داشت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت افزایی صحبت‌های رهبری توانستند خط خود را از صف اغتشاشگران و منافقان جدا کنند.
 
وی ابراز داشت: امنیت بالاترین نعمت برای کشور شمرده می‌شود و فتنه گران و منافقان با حمایت‌های آمریکا و سعودی به دنبال از بین بردن امنیت کشور ایران هستند.
 
حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که تبیین و بصیرت افزایی مردم در تصمیم گیری بنزین از سوی سران قوه، وظیفه روحانیت شمرده می‌شود، ادامه داد: متولیان فرهنگی جامعه همچون دانشجویان و طلاب وظیفه دارند مردم را نسبت به قانون مداری و گران کردن بنزین توجیه کنند و به مردم بگویند که دشمنان به دنبال آشوب و از بین بردن امنیت کشور هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه و دولت وظیفه دارند برای جلوگیری از گران شدن دیگر اقلام در جامعه، برنامه ریزی و نظارت لازم را داشته باشند، زیرا وضعیت معیشتی مردم در بحران است.
 
استاد حوزه علمیه کرمان در پایان با بیان این که دلالان به بهانه گرانی بنزین، اجناس و اقلام خود را گران نکنند، تصریح کرد: پیروی از صحبت‌های رهبری و تابع قانون بودن از وظایف اصلی مردم و مسؤولان شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات