۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۲۷۸۲۹

مردم ایلام امروز راه خود را از آشوبگران جدا و آنان را سرکوب کردند

مردم ایلام امروز راه خود را از آشوبگران جدا و آنان را سرکوب کردند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: مردم همیشه در صحنه استان ایلام، امروز با حضور خود در راهپیمایی بار دیگر آشوبگران را سرکوب کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز مردم بصیر و انقلابی استان ایلام با حضور در راهپیمایی باشکوه، حمایت خود را از امنیت و اقتدار کشور اعلام داشتند.

راهپیمایی خودجوش مردم ایلام از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان 22 بهمن با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راستا جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: مردم ایلام در حمایت از انقلاب اسلامی همیشه مرز و راه خود را از ضد انقلاب و آشوبگران جدا کرده‌اند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر مردم با درایت فتنه‌ها را خاموش کردند و با حضور در صحنه انقلاب محور شرارت آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام تصریح کرد: دشمنان ایران در عمل و گفتار تناقضات مشهودی دارند، با شعار حقوقو بشر انسان‌ها را به خاک و خون می‌کشند.

شاکرمی اضافه کرد: آمریکا گروهک‌های تروریستی را ساماندهی می‌کنند تا در کشورهای آزادی خواهی همانند ایران آشوب برپا کنند.

وی ادامه داد: حمایت همیشگی مردم ایران در صحنه‌ها باعث خواری و شکست‌های پی در پی دشمنان شده است.

امروز روز دفاع از تمامیت ارضی کشور بود

در ادامه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در راهپیمایی امروز گفت: امروز روز دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور است.

وی افزود: این حرکت و تجمع مردم به نوعی باعث ایجاد انسجام ملی حول محور نظام و مقام معظم رهبری است و باعث تقویت جمهوری اسلامی و میهن اسلامی می‌شود.

نماینده عالی دولت با تقدیر از مردم ایلام که انقلابی‌گری خود را امروز با حضور گسترده در صحنه نشان دادند تشکر و خاطر نشان کرد: مردم استان امروز طرفداری از ولایت فقیه را کاملا به منصه ظهور رساندند و در ایجاد وحدت ملی نقش اساسی ایفا کردند./1350/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات