۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۸۴۸

تشرف بانوی ارمنی به دین مبین اسلام

تشرف بانوی ارمنی به دین مبین اسلام
بانوی ارمنی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یک بانوی ارمنی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار این بانو، دین مبین اسلام را کامل‌ترین دین آسمانی و پیام آور رحمت، صلح و عدالت در دنیای بشریت دانست.
 
وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام به دلیل دعوت حق جویان عالم به وحدانیت، یکپارچگی و پیوستگی در اجرای احکام الهی، بزرگترین عطیه آسمانی به بشریت است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیامبر گرامی اسلام به عنوان پیام آور صلح، برابری و رحمت در جهان بشریت بهترین الگوی برای همه ملت‌ها هستند، بیان داشت: نبی مکرم اسلام مبشر آزادی و رحمت الهی در جهان بشریت هستند.
 
امام جمعه ساری، تبعیت از دین مبین اسلام را عامل سعادت و رستگاری بشریت دانست و خاطرنشان کرد: امروز جامعه بشری برای برون رفت از مشکلات و بحران‌ها باید به دین و ارزش‌های الهی روی آورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که متأسفانه دنیای امروز به دلیل بی توجهی به ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی در مشکلات و بحران‌های بسیاری گرفتار شده است، تصریح کرد: بازگشت به دین و معنویت تنها راه حل مشکلات امروز جامعه بشری است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، اسلام ناب را عامل رشد و تعالی جامعه بشری عنوان کرد و گفت: امروز جامعه اسلامی در سایه ارزش‌های الهی و معنویت به پیشرفت‌های همه جانبه‌ای دست پیدا کرده است.
 
امام جمعه ساری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار ترویج و نشر ارزش‌های دینی در جهان معرفی کرد و افزود: امروز ملت مؤمن و انقلابی کشورمان با تبعیت از اسلام، اهل بیت (ع) و ولایت به الگویی ارزشمند برای ملت‌های جهان تبدیل شده است.
 
خانم مارینه بارسقیان نیز در این دیدار با ادای ذکر شهادتین و انتخاب دین اسلام، نام خود را به فاطمه تغییر داد.
 
همچنین نماینده ولی فقیه در مازندران یک جلد کلام الله مجید به این بانوی مسلمان اهدا کرد./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات