۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۲۸۴۴۰
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در گفت وگو با رسا:

مرحوم آیت الله میرمحمدی از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نکرد

مرحوم آیت الله میرمحمدی از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نکرد
رییس دایرة المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل بیت(ع) تأکید کرد که آیت الله میرمحمدی بعد از انقلاب در خدمت نظام و انقلاب بود و از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام دریغ نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی رییس دایرة المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل بیت(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد شخصیت علمی و انقلابی آن مرحوم گفت: ایشان از فضلای پیشکسوت حوزه های علمیه بودند.

وی مرحوم آیت الله میرمحمدی را فقیهی زحمت کشیده خواند و ادامه داد: مرحوم آیت الله میرمحمدی هم دوره علمای بزرگی همچون آیت الله مشکینی و آیت الله احمدی میانجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با اشاره به فعالیت های علمی مرحوم آیت الله میرمحمدی در زمینه تفسیر قرآن کریم خاطرنشان کرد: ایشان یک تفسیر به صورت فشرده نوشته اند که در چهار جلد چاپ شده و از جمله تفسیرهای روان و خوب به حساب می آید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: مرحوم آیت الله میرمحمدی بعد از انقلاب اسلامی همواره در خدمت نظام و انقلاب بودند و از هیچ تلاش برای اعتلای نظام هیچگاه دریغ نمی کردند.

وی در پایان با بیان اینکه مرحوم آیت الله میرمحمدی در روزهای پایانی عمرشان مسؤولیت دانشکده الهیات دانشگاه تهران را برعهده داشتند، ابراز داشت: ایشان فردی زحمتکش و خدوم نسبت به انقلاب و حوزه بود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات