۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۲۸۶۰۶
حجت الاسلام موسوی:

رهبر انقلاب با حمایت از قانون، آتش فتنه را خاموش کردند

رهبر انقلاب با حمایت از قانون، آتش فتنه را خاموش کردند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رهبر انقلاب با حمایت از قانون آتش فتنه را خاموش کردند، گفت: اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نباید همراه با گرانی دیگر کالاها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید یاسر موسوی استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جلسه بصیرت افزایی سیاسی که به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه ای است که در همه زمینه های خدماتی کشور حضور دارد و بدون هیچ چشم داشتی به کشور خدمت می کند.

وی افزود: سال ۹۶ بدلیل نارضایتی هایی که مردم از شرایط اقتصادی داشتند در کشور حوادثی رخ داد که هزینه های سنگینی برای کشور به بار آورد و دشمن توانست از اعتراضات علیه کشور استفاده کند.

حجت الاسلام موسوی نداشتن الگوی درست برای اعتراضات مدنی را از دلایل مهم آشوب و اغتشاش در کشور برشمرد و بیان داشت: هر هفته در کشور فرانسه اعتراضاتی بر پا می شود اما از آنجایی که هیچ پمپ بنزینی را به آتش نمی کشند، فروشگاهی را غارت نمی کنند و به اماکن عمومی آسیب نمی زنند می توانند درست اعتراضاتشان را بیان کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: اما در کشور ما دشمنان با ایجاد فتنه از تجمع اعتراضی مردم به نفع اهداف شوم خودشان استفاده و اقدام به تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات می کنند. قبل از آشوب های اخیر برآوردهای امنیتی نشان می داد که اغتشاشات عراق و لبنان زمینه ای برای ایجاد آشوب در ایران است.

وی افزود: اصلاح قیمت بنزین یک امر درستی است و مجلس برای دولت قانونی را تصویب کرد تا با تغییر قیمت بنزین یک الگو مناسبی برای مصرف سوخت به وجود آورد. اما آنچه بسیار مهم است شیوه اجرای قانون بود که اشتباه اجرا شد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: وقتی دولت طرحی را بدون هماهنگی با مردم و بدون آماده کردن ذهن ملت اجرایی می کند به طور قطع اعتراضاتی به وجود می آید و افراد سودجو، آشوب طلب و آموزش دیده در این اعتراضات موج سواری می کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به واکنش رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از گرانی بنزین، گفت: تصور کنیم اگر رهبر انقلاب مصوبه سران قوا را رد می کردند و قیمت بنزین را به قبل برمی گرداند به طور قطع آتش اغتشاشات بیشتر می شد.

وی افزود: رهبر انقلاب از این تصمیم دولت حمایت کردند و تاکید داشتند که درآمد حاصل از این اصلاح هدفمندی مصرف بنزین باید به مردم بازگردد و اجناس نباید گران شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در اصل از دولت حمایت نکردند بلکه از تصمیم دولت حمایت کردند مثل فتنه ۸۸ که آشوبگران خواستار ابطال انتخابات بودند اما رهبری قانون را ملاک دانستند و امنیت کشور را حفظ کردند./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات