۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۶۶۰

رژیم صهیونیستی بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی را متوقف می‌کند

رژیم صهیونیستی بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی را متوقف می‌کند
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی ابلاغیه‌ای به ارتش این رژیم، دستور داد توقف بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی را، فارغ از عضویت آنها در هر کدام از گروه‌های مقاومت، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، که به دلیل نحوه مقابله با پاسخ موشکی اخیر جهاد اسلامی در غزه مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، از تغییر سیاست این رژیم برای بازگرداندن پیکر شهدای عملیات‌های مقاومت خبر داد.

بنت اخیرا طی دستوری به ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، مقرر کرد که پیکر شهدای عملیات‌های استشهادی، فارغ از اینکه متعلق به کدام گروه مقاومت فلسطینی هستند، به خانواده‌های آنان بازگردانده نشود.

وی تصمیم توقف کامل بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان جهت مراسم تدفین را در راستای دیگر تصمیم‌ها برای افزایش بازدارندگی نیروهای مسلح اتخاذ کرده است.

سیاست جدید وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به زودی در کابینه امنیتی این رژیم ارائه و در صورت تصویب، اجرایی می‌شود.

قبل از بنت نیز «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی لایحه مشابهی را به پارلمان این رژیم (کنست) ارائه کرده و گفته بود: «مفهوم احترام گذاشتن به مردگان، برای تروریست‌هایی که مردم را می‌کشند، بی‌معنی است».

پیشتر نیز دیوان عالی رژیم صهیونیستی با طرحی موافقت کرده است که به ارتش این رژیم اجازه می‌دهد پیکر شهدای فلسطینی را به عنوان یک اهرم چانه‌زنی در مذاکرات با طرف فلسطینی، گرو نگه دارد. /983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات