۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۹۵۱
استاندار قزوین:

مهم ترین وظیفه جامعه صیانت از سنگر نمازجمعه است

مهم ترین وظیفه جامعه صیانت از سنگر نمازجمعه است
استاندار قزوین گفت: دشمنان اعتقادات مردم را از صفوف نماز جمعه رصد می‌کند که این مهم تکلیف متولیان برگزاری نماز جمعه را سنگین تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هدایت الله جمالی پور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: همه باید برای حفظ، بقا و افزایش اعتماد بخشی به سنگر نماز جمعه تلاش کنیم چرا که همه باید سرباز سنگر نماز جمعه باشند.

وی افزود: مساجد یه عنوان یک پایگاه اجتماعی عظیم در خدمت جامعه بوده است و امروز هم از اهمیت بالایی برخوردار است و این پایگاه بزرگ و حساس نیازمند توجه بیشتر است.

استاندار قزوین صیانت از سنگر نماز جمعه را بسیار مهم دانست و گفت: در شرایط حاضر که رفتارهای دشمنان پیچیده است ما هم باید از ظرفیت بزرگ نماز جمعه برای مقابله با توطئه ها استفاده کنیم.

جمالی پور عنوان کرد: گاهی اوقات شاهد این هستیم که اقدامات دشمنان به قدری نرم است که اصلا متوجه نمی شویم و وقتی متوجه می شویم شاهد اثرگذاری منفی خیلی زیادی در جامعه شده است که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: مهم ترین وظیفه جامعه امروز صیانت از سنگر نماز به ویژه نماز جمعه است که رویکرد وحدت اجتماعی دارد و آحاد مردم در آن جا حضور پیدا می کنند و به نوعی نشان دهنده حضور مردم در صحنه های اجتماعی محسوب می شود.

استاندار قزوین افزود: دشمن اعتقادات مردم را از صفوف نماز جمعه رصد می کند که این مهم تکلیف متولیان برگزاری نماز جمعه را که شامل همه مسئولان و مردم می شود را سنگین تر می کند.

جمالی پور بیان کرد: در زمینه برپایی نماز جمعه هر چه قدر قوی تر باشیم دشمنان نامید تر و هر چه قدر ضعیف تر باشیم، اعتماد به نفس دشمنان بیشتر می شود که این مهم نشان دهنده اهمیت نماز جمعه است.

وی با اشاره به اینکه همه در مقابل این پایگاه مسئولیت سنگینی داریم، افزود: ائمه جمعه محور حرکت نماز جمعه هستند و آنها هستند که می تواند با اقدامات خود سنگر را محکم تر و اجتماعی تر کند و مردم را تبدیل به ظرفیت بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات