۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۹۹۹۰
طاهریان:

سامانه «فهما» فرصتی برای به روز رسانی فعالیت کانون های مساجد است

سامانه «فهما» فرصتی برای به روز رسانی فعالیت کانون های مساجد است
معاون ساماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: فعالیت سامانه فهما فرصتی برای به روز رسانی فعالیت کانون های مساجد بوده و زمینه ساز رقابت سالم بین کانون ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، شب گذشته در جلسه هم اندیشی رابطین استانی طرح ملی فهما که در مرکز مدیریت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: ورود اطلاعات به سامانه فهما باید همراه با صحت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه سامانه فهما فرصتی برای به روز رسانی فعالیت کانون های مساجد است، افزود: رویداد ملی فهما که به خوبی فعالیت خود را در کانون مساجد اغاز کرده است زمینه ایجاد رقابت سالم در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کرده است.

طاهریان با بیان اینکه فعالیت این سامانه در کانون مساجد سبب به روز رسانی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شده است، بیان کرد: این رویداد ملی بستر تقویت کانون ها را فراهم می سازد.

تقویت محتوایی و فکری کانون های مساجد بسترساز تحول فرهنگی در جامعه است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد باید از ظرفیت های ملی، بومی، فرهنگی و هنری استفاده شود، گفت: با استفاده از ظرفیت های فکری و اجرایی باید خلأها را پر کرد.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: تقویت محتوایی و فکری کانون های مساجد بستر تحول بزرگ فرهنگی در جامعه را فراهم می آورد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات