۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۶۳۰۰۹۰
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برنامه جهان‌آرا:

شبکه ملی اطلاعات عامل جلوگیری از نفوذ دشمن است

شبکه ملی اطلاعات عامل جلوگیری از نفوذ دشمن است
سردار جلالی گفت: نرم افزار اسرائیلی ویز در تهران، همه جمعیت را به سمت اتوبان‌ها هدایت می‌کرد تا راه‌بندان ایجاد شود و اغتشاشگران راحت‌تر بتوانند مردم را گروگان بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برنامه جهان آرا به موضوع بررسی شبکه ملی اطلاعات و تجربه سایر کشورها پرداخت و گفت: در وسط معرکه‌ و درگیری‌، نرم‌افزارهای اسرائیلی نیز ایفای نقش می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای مثال این نرم افزار در روز غائله اخیر در تهران، همه جمعیت را به سمت اتوبان‌ها هدایت می‌کرد تا راهبندان ایجاد شود؛ در حالی که در حالت طبیعی کاملا برعکس است و باید مردم را از جای پرترافیک به جای خلوت هدایت می‌کرد اما در اینجا رانندگان را به سمت ترافیک و شلوغی‌ها منحرف می‌کردند، سپس سر و ته اتوبان‌ها را با چند نفر از اشرار بستند، مردم را در قالب یک اتوبان‌ بزرگ در زیر برف به گروگان گرفتند و هرکس که به این کار اعتراض می‌کرد با او برخورد می‌کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: شاید اگر این حادثه اتفاق نمی افتاد هر چقدر در مورد خطرات ویز اسرائیلی صحبت می‌کردیم اهمیتی به آن داده نمی‎شد ولی این رخداد، به خوبی خطرات را نشان داد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت شبکه ملی اطلاعات در جلوگیری از نفوذ دشمن، عنوان کرد: در اینجا اگر شبکه اجتماعی داخلی و بومی یا شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم، می‌توانیم مدیریت کنیم و از نفوذ جلوگیری کنیم، اجازه ندهیم مردم را بکشند، نگذاریم خانه مردم را آتش بزنند و در مقابل هرگونه اقداماتی که مخل امنیت هست، بایستیم./882/ت302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
شما بامردم خوب باشید كسي بد نیست.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
این محمد رضا که نظرات خاص می گذاره تا حدی می شناسم از بچه های ==== شهر ===هست
0
0