۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۰۰۹۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

حمایت از حوزه های علمیه خواهران از مصادیق جهاد فرهنگی است

حمایت از حوزه های علمیه خواهران از مصادیق جهاد فرهنگی است
اصغری حمایت از حوزه های علمیه خواهران را از مصادیق جهاد فرهنگی دانست و گفت: طلاب با تقویت باورهای دینی جامعه با هجمه های فرهنگی دشمن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، امروز در دیدار با مادر شهید محمدی پور که در منزل وی صورت گرفت، با استناد به تاکیدات رهبر انقلاب در عرصه جهاد فرهنگی، گفت: در شرایط کنونی یکی از مصادیق جهاد فرهنگی خدمت به حوزه های علمیه خواهران است.

وی افزود: خدمت به حوزه های علمیه و تربیت مبلغات توانمند در اشاعه فرهنگ دینی و تقویت اعتقادات مردم بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

اصغری ادامه داد: زمانی فرستادن فرزندان و همسران و کمک رسانی به جبهه های جنگ وظیفه بانوان بود ولی امروز جهاد فرهنگی می تواند به وسیله حفظ و گسترش امکانات توسط خیرین و حمایت های مادی و معنوی از حوزه های علمیه تا حدودی تامین شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بیان داشت: جهاد فرهنگی یعنی هرکس در هر زمینه ای که می‌تواند کار کند؛ امروز باید مردم متحد و منسجم در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کنند و با ترویج معارف اسلامی به مقابله با افکار مسموم و پوسیده استعمار بپردازند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
درود بر خانم اصغری عزیز که فعالیت های جهادی را رأس همه فعالیت های خود و حوزه قرار داده
1
0