۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۳۰۱۰۹

احضار خطیب مصری به دلیل تفسير نادرست قرآن در فضای مجازی

احضار خطیب مصری به دلیل تفسير نادرست قرآن در فضای مجازی
خطیب و امام جماعت مسجدی در مصر به دلیل تفسیر نادرست آیات قرآن و احادیث نبوی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، از سوی اداره کل اوقاف استان «الغربیه» این کشور احضار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبری عباده، معاون وزارت اوقاف مصر در استان «الغربیه» گفت: خطیب و امام جماعت مسجدی در شهر «طنطا» مرکز استان الغربیه با نام اختصار «ا.أ»، اقدام به انتشار کلیپ‌های ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی کرد که در آن آیات قرآن و احادیث نبوی را به اشتباه تفسیر کرده است.

وی افزود: این خطیب مصری در سمیناری به تبیین و تفسیر آیات قرآن و احادیث نبوی پرداخته که تفسیر وی نادرست و مغایر با تعالیم و آموزه‌های دین اسلام و سیاست میانه‌روی الازهر است و به همین خاطر، دستور احضار وی برای بازجویی در این زمینه صادر شده است.

براساس اعلام اداره کل اوقاف استان الغربیه، این امام جماعت و خطیب ۲۰ سال پیش برای فعالیت در اداره اوقاف استان الغربیه تعیین شد./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
قیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند ۲۰ سنت اضافه تر می دهد!
می گفت : چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی …

گذشت و به مقصد رسیدیم. موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم. پرسیدم بابت چی؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم. با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم. فردا خدمت می رسیم!

تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد. من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم …

شما ایمانتان را چند میفروشید...
0
0