۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۱۷۴۴
علمای مشهد مطرح کردند؛

آیت الله موسوی خلخالی دارای شخصیت والای علمی و اخلاقی بود

آیت الله موسوی خلخالی دارای شخصیت والای علمی و اخلاقی بود
علمای مشهد آیت الله موسوی خلخالی را دارای شخصیت والای علمی، اخلاقی و نوع دوستی دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علمای مشهد در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی، به ویژگی های علمی و اخلاقی این عالم بزرگوار اشاره کردند.

آیت الله سید احمدعلم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به عظمت علمی آیت الله موسوی خلخالی، گفت: ایشان از نظر علمی و قدرت تربیتی برای طلاب و علم وجود پربرکتی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، آیت الله موسوی خلخالی را مورد احترام علما بیان و ابراز کرد: ایشان از علمای بزرگوار و مورد علاقه طلاب و دارای بالاترین کرسی درس در حوزه علمیه بودند، از نظر اخلاقی به اجداد پاک خود شباهت داشتند، معتقد به نظام بوده و به امام و رهبری عشق می ورزیدند.

حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان نیز به حس نوع دوستی و توجه آیت الله موسوی خلخالی به مردم اشاره و ابراز کرد: ایشان به مشکلات مردم، وضعیت جامعه و حل مشکلات دقت ویژه داشتند.

حجت الاسلام فرازی نیا، مسؤول ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی نیز آیت الله موسوی خلخالی را از مشاورین قانون اساسی دانست و گفت: ایشان شاگرد آیت الله خویی و هم مباحثه ای آیت الله سیستانی، آیت الله وحید خراسانی، آیت الله جوادآقا تهرانی و آیت الله فلسفی بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات