۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۳۲۹۲
امام جمعه موقت کاشان:

ملت ایران خواستار جواب محکم و دندان شکن به آمریکا هستند

ملت ایران خواستار جواب محکم و دندان شکن به آمریکا هستند
حجت الاسلام احتشام گفت: ملت ایران همه مشکلات را طی شش سال گذشته تحمل کرده است، اما این ملت از مسؤولان خواستار جواب محکم و دندان شکن به آمریکا هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت سردار سیلمانی، گفت: سرباز وفادار و موثری را در دفاع از مکتب و دین و انقلاب از دست دادیم.

وی افزود: سردار سلیمانی این رزمنده پرتوان درحیات خودش توانست داعش ساخته و پرداخته ارتجاع منطقه و اسرائیل و آمریکا را شکست داده و امروز نیز با شهادت خود به زودی آمریکا را به خاک ذلت خواهد نشانید.

حجت الاسلام احتشام گفت: وقتی بسیج عزت آفرین عراق، «حشد الشعبی» لانه جاسوسی آمریکا را در بغداد را به آتش کشید و از خط قرمز در منطقه سبز عبور کرد آمریکا متوجه شد شرایط سختی برایش رقم خورده است.

وی ادامه داد: آمریکا و حامیان او در داخل کشور و در منطقه باید بدانند با این جنایت باید منتظر پاسخ سخت رزمندگان اسلام باشند.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی هم خط نفاق داخلی را منکوب و خوار خواهد کرد و هم جواب دندان شکنی به آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد داد، افزود: نیرو‌های مقاومت منطقه خون خواه شهید سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: آمریکا کوچکتر از آن است که با شهادت سردار سلیمانی بخواهد ملت ایران را تسلیم کند، چرا که در صورت کوچکترین تعرضی مقاومت اسلامی لانه‌های جاسوسی آمریکا در منطقه را به آتش خواهد کشید.

حجت الاسلام احتشام ادامه داد: در آستانه انتخابات که برخی قصد دو قطبی سازی داشتند، شهادت سرباز ولایت سردار سلیمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی را بیمه کرد.

حجت الاسلام احتشام تأکید کرد: ملت ایران همه مشکلات را طی شش سال گذشته تحمل کرده است، اما این ملت از مسؤولان خواستار جواب محکم و دندان شکن به آمریکا هستند.

وی یکی از نبرد‌های مهم آینده ملت ایران را حضور همگانی در پای صندوق‌های رای دانست و اظهار داشت: نیرو‌های مخلص و رزمنده در مسیر ولایت که از آمریکا ترس و هراسی ندارند و آمریکا را به سخره می‌گیرند می‌دانند مجلس آینده به کسانی نیاز دارد که خط شهید سلیمانی را ادامه دهند.

امام جمعه موقت کاشان افزود: ملت ایران امروز بعد از نماز جمعه در سراسر کشور و روز‌های آینده با مشت‌های گره کرده خود جواب دندان شکنی را به آمریکا و اسرائیل خواهند داد.

لازم به ذکر است، درپایان نماز جمعه کاشان نمازگزاران جمعه با حضور در راهپیمایی از مصلی نماز جمعه تا مسجد امام رضا (ع) در بلوار امام رضا (ع) این شهرستان با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل، جنایت شب گذشته آمریکا را محکوم کردند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات