۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۳۷۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان خدمتگزار مردم باشند

مسؤولان خدمتگزار مردم باشند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ایستادگی ملت ایران پای انقلاب و نظام، گفت: مسؤولان باید قدردان و خدمتگزار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی گفت: فقدان شهید سلیمانی سخت است.

وی افزود: حادثه شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی، استان لرستان را همچون سراسر کشور در اندوهی فرو برده که قابل توصیف نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور خودجوش مردم در خیابان ها و برگزاری مراسم عزاداری سردار سلیمانی بیان کرد: فضای حزن و اندوه حاکم بر استان باید فضای خدمت رسانی به مردم قدرشناسی باشد که در این روزها نشان دادند چگونه در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود ایستاده و خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم لرستان در چنین مراسمی نشان از غنای فرهنگ عمومی مردم استان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به اهداف تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش بیش از پیش لازمه رسیدن به اهداف و ارتقای فرهنگ عمومی است.

گفتنی است، در پایان این جلسه حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، به عنوان رییس شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط استاندار لرستان به وی اعطا شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات