۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۷۶۹۹
روایت امام جمعه گرگان از لحظه ورود تاریخی امام ‌به ایران؛

"امام" ‌در لحظه ورود ‌آرامش عجیبی داشتند

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه در زمان ورود امام ‌به وطن‌، در فرودگاه مهرآباد حضور داشتم، گفت: وقتی چشم‌مان به چهره نورانی امام خمینی افتاد انگار دنیا را به ما داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار داشت: در زمان ورود امام خمینی (ره) که پس از 15 سال تبعید و دوری به وطن بازگشته بود، در فرودگاه مهرآباد حضور داشتم.‌ وقتی چشم‌مان به چهره نورانی امام خمینی (ره) افتاد انگار دنیا را به ما داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت: امام خمینی (ره) در لحظه ورود به میهن اسلامی، آرامشی عجیب داشت و از مسیری که در پیش‌رو بود بسیار مطمئن بود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که ایران در اوج وابستگی به غرب قرار داشت و شاهش هم نوکر غربی‌ها بود، امام خمینی (ره) به این قیام خود حکومتی با نام جمهوری اسلامی تشکیل داد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ملت ایران برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخته است، گفت: شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده و سپهبد شهید سلیمانی نیز برای امنیت و استمرار انقلاب اسلامی زحمت‌های فراوانی کشیده است. باید در مراسمات مربوط به گرامیداشت پیروزی انقلاب به این شخصیت‌ها به ویژه حاج قاسم سلیمانی پرداخته شود.

ابراهیم کریمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان در جریان پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی در حماسه‌آفرینی‌ها داشتند.

وی گفت: امروز هم این دانش‌آموزان هستند که با تحصیل و موفقیت در زمینه‌های علمی مختلف می‌توانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

کریمی افزود: جایگاه دانش‌آموز و نقش فرهنگی آموزش و پرورش باید مستثنی از تحریم‌ها باشد و نباید اجازه دهیم در مسیر علمی کشور خلأ ایجاد شود. حضور گسترده دانش آموزان در برنامه‌های دهه فجر مشت محکمی بر دهان دشمنان است و نشان می‎‌دهد مسیر انقلاب اسلامی ادامه دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات