۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۴۳۲۴۷

آمادگی طلبه‌های گلستانی برای نگهداری و پرستاری از بیماران کرونایی

آمادگی طلبه‌های گلستانی برای نگهداری و پرستاری از بیماران کرونایی
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به آمادگی طلبه‌های استان برای کمک به پرستاران، گفت: از توان ظلاب برای کمک به کادر پرستاری استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد با تأکید بر به‌کارگیری توان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی استان برای کمک به کنترل و مهار بیماری کرونا اظهار داشت: اکنون جامعه در شرایط بحرانی به سر می‌برد و همه باید تلاش کنند و توان خود را به‌کار بگیرند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم. هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی استان نیز در کنار سایر بخش‌ها و نهادها مشغول انجام بخشی از وظایف هستند.

وی افزود: از هیئت‌های مذهبی خواستیم تا از برگزاری هر گونه مراسم جشن و سوگواری خودداری کنند. اقامه نمازهای جماعت نیز در مساجد شهر و روستا لغو شده تا مردم حضور کمتری در اجتماعات داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: علاوه براین برگزاری مراسمات مذهبی و مراسمات مربوط به درگذشتگان در مساجد استان لغو شده است. در عین حال از روحانیون و علما خواستیم حداکثر همکاری را با مراکز بهداشتی، اجرایی و خدماتی داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی جمعی از طلبه‌های استان برای کمک به پرستاران و نگهداری از بیماران خاطرنشان کرد: مقدمات این کار فراهم شده و قرار است با آموزش‌هایی که به این طلبه‌ها داده می‌شود، از توان آنان برای کمک به کادر پرستاری استفاده شود.

حجت‌الاسلام  ولی‌نژاد بیان داشت: هیئت‌های مذهبی از چند روز گذشته کار ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهرها و روستاها را نیز در دستور کار قرار داده‌اند و عمدتا‌ً در هنگام شب‌ها که حضور و تردد مردم در بیرون از منزل کمتر است، این اقدامات را انجام می‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات