۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۴۳۸۳۶
مدیر حوزه علمیه استان کردستان:

برای شکست کرونا مردم باید همکاری کامل داشته باشند

برای شکست کرونا مردم باید همکاری کامل داشته باشند
حجت الاسلام عربیان گفت: اگر می خواهیم بر بیماری کرونا پیروز شویم هرگز دولت به تنهایی نمی تواند این مسئله را جمع کند یعنی اینکه مردم باید خود نیز پای کار باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان مدیر حوزه علمیه استان کردستان در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: برای گذر از شرایط بحرانی کنونی نیازمند بسیج همگانی و همکاری همه هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: لذا اگر می خواهیم به معنای واقعی بر بیماری کرونا پیروز شویم هرگز دولت به تنهایی نمی تواند این مسئله را جمع کند یعنی اینکه مردم باید خود نیز پای کار باشند و همگام با دستورالعمل های بهداشتی رفتار کنند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان نسبت به بحران اخیر بی تفاوت هستند، بیان داشت: مسئله کرونا، مسئله ای کشوری و جهانی است و هر کسی در اندازه خود در برابر این بیماری مسئولیت دارد، لذا زمانی که برخی افراد موارد را رعایت نمی کنند به نوعی حقوق حق الناس را پایمال کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: امروز بسیاری از نهادها و ادارات و سازمان ها پای کار هستند و حوزه های علمیه کشور نیز از ابتدای شیوع این بیماری پای کار بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: لذا حوزه علمیه استان کردستان با دیگر ادارات همانند تبلیغات اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و... اقدام به تشکیل ستاد مدیریت بحران نموده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: همچنین این روزها شاهد اقدامات بسیاری از سوی نیروهای نظامی همانند سپاه و ارتش در بحث مبارزه با بیماری کرونا در کردستان به ویژه در شهرستان سقز هستیم، لذا روحانیون و حوزویان این استان آمادگی هرگونه همکاری و تعامل را در این زمینه دارند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات