۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۴۴۵۱۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم با ماندن در منزل سبب قطع زنجیره بیماری کرونا شوند

مردم با ماندن در منزل سبب قطع زنجیره بیماری کرونا شوند
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در خانه بمانند و ضمن حفظ قرنطینه خانگی سبب قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انتقال شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی در پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: مردم باید به توصیه‌های پزشکی عمل کنند تا هرچه زودتر بلای کرونا از کشور و استان ما رفع شود.

وی افزود: باید از زحمات پرستاران و پزشکان که برای حفظ سلامت مردم در میدان مقابله با کرونا نقش‌آفرینی می‌کنند، قدردانی کرد.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری از مردم خواست در منازل خود بمانند و ضمن حفظ قرنطینه خانگی سبب قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شوند.

وی تأکید کرد: مردم و مسئولان باید اقدامات پیشگیرانه را برای کنترل و قطع زنجیره این بیماری در در دستور کار قرار دهند تا هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به مردم توصیه کرد: از دعا و نیایش و توسل به خداوند، پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) غافل نشوند.

وی بیان داشت: مردم برای رفع بلای کرونا نماز جعفر طیار بخوانند و ادعیه منظور شده را مد نظر قرار دهند تا خداوند این بلا را از همه مردم عالم از جمله مسلمانان رفع کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات