۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۶۴۶۸۸۰
سردار فدا:

نظام اسلامی از امتحان کرونا موفق بیرون آمده است

نظام اسلامی از امتحان کرونا موفق بیرون آمده است
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اقدامات ایران در مبارزه با بیماری کرونا را قابل قبول اعلام کرد و گفت: نظام از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار مجتبی فداء شنبه شب در مراسم معارفه و تودیع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان که در حسینیه شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزار شد با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، گفت: مردم و مسؤولان کاشان برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا عزم خود را جزم کرده اند.

وی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیماری کرونا را قابل قبول اعلام کرد و افزود: نظام از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمد، اما در متمدن‌ترین کشور‌ها اقلام بهداشتی نایاب و این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ویروس کرونا به انسان‌ها ثابت کرد در مقابل عظمت خداوند هیچ مقام و منزلتی ندارند.

به گفته وی ویروس کرونا با همکاری خوب مردم این امید را ایجاد کرد که صحت و سلامتی مجدد به زودی به جامعه برمی گردد.

وی ضمن تاکید به مشارکت مردم در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم ضمن اینکه همه باید برای شکست این ویروس به دعا و اهل بیت (ع) متوسل شویم.

سردارفدا با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌های بسیج خدمت محور است، تصریح کرد: مردم و بسیج کاشان دراین ایام وارد ماموریت جدیدی شدند و از این ماموریت نیز سربلند بیرون آمدند و امروز نتیجه آن را که قدردانی از فرمانده سپاه کاشان است را مشاهده می‌کنیم.

وی با تقدیر از زحمات سرهنگ مرتضی عمو مهدی فرمانده سابق سپاه کاشان به توانمندی‌های سرهنگ کریم اکبری فرمانده جدید سپاه کاشان اشاره کرد و گفت: طرح‌های مختلفی باید سرلوحه امور فرمانده سپاه کاشان قرار بگیرد و سازمان‌ها و نهاد‌های شهرستان نیز مانند همیشه از سپاه حمایت کنند.

لازم به ذکر است، سرهنگ مرتضی عمو مهدی فرمانده سابق سپاه کاشان بعد از 3 سال و دو ماه خدمت جای خود را به سرهنگ کریم اکبری فرمانده جدید سپاه کاشان داد، سرهنگ کریم اکبری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان را بر عهده داشت./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات