۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۵۱۱۶۲
برای نخستین بار؛

نماهنگ دو زبانه «خلیک فی البیت» منتشر شد

نماهنگ دو زبانه «خلیک فی البیت» منتشر شد
مستندساز خوزستانی با اشاره به تلاش‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت، گفت: در راستای انعکاس چنین زحماتی، نماهنگ «خلیک فی البیت» به دو زبان عربی و فارسی منتشر شد.
ولید فریسی، مستندساز خوزستانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت اظهار داشت: هر صنف و قشری به زبان خود از زحمات مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می‌کند و به نوبه خود در راستای انعکاس چنین زحماتی، نماهنگ «خلیک فی البیت» برای نخستین بار به دو زبان عربی و فارسی تهیه و منتشر کردیم.

مستندساز خوزستانی با اشاره به اینکه نماهنگ «خلیک فی البیت» برای نخستین بار به دو زبان در سطح کشور تهیه و پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نماهنگ بر رعایت توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا به ویژه در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس تأکید شده است.

تهه کننده نماهنگ خلیک فی البیت با اشاره به اینکه نماهنگ در بیمارستان آپادانا تهیه شده است، ادامه داد: با توجه به شرکت برخی کودکان و نوجوانان در تهیه نماهنگ و ترس از ابتلا به کرونا، بیمارستان آپادانا را که میزان بستری شدگان کرونا اندک است، انتخاب کردیم.

فریسی با بیان اینکه نماهنگ در ۵ دقیقه تهیه شده است، بیان داشت: این نماهنگ در مجموعه رسانه‌ای سایت المواقف خوزستان، تهیه و تدوین شده و شهرداری منطقه ۲ اهواز و بیمارستان آپادانا، همکاری ویژه‌ای در این باره داشتند.

مستندساز خوزستانی اضافه کرد: نسخه کامل نماهنگ در ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در فضای مجازی منتشر شد ضمن اینکه کلیپ‌های کوتاه از پشت صحنه آن مورد استقبال رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی در رابطه با عوامل تهیه نماهنگ گفت: سید احمد بطاط به عنوان کارگردان و تدوینگر، ولید فریسی به عنوان تهیه کننده، عبدالامیر ناصری به عنوان شاعر، هیثم سعیداوی به عنوان صدابردار، حمزه عبیات به عنوان کارگردان صحنه، رضا احسانی به عنوان مدیر تولید در تهیه نماهنگ مزبور مشارکت داشتند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات