۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۲۱۱۳
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تجلی بارز ایمان به خداوند است

رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تجلی بارز ایمان به خداوند است
امام جمعه زاهدان تأکید کرد که نمونه بارز تجلی ایمان به خداوند رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است که در ایام ماه مبارک رمضان در لبیک به ندای رهبر انقلاب شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی در سلسله جلسات معرفتی ماه مبارک رمضان در ادامه موضوع خانواده معنوی مسأله توکل به خداوند متعال را مورد توجه قرار داد و گفت: باید باور داشته باشیم که همه امور با اراده خداوند انجام می شود.

وی با بیان اینکه افراد در خانواده معنوی بر محور توحید در عبودیت تربیت می شوند، ادامه داد: هنگامی که دانستیم و باور کردیم خداوند تنها خالق جهان هستی است بدون شک به این نتیجه می رسیم که تنها او سزاوار عبادت است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: اعتقاد به خداوند تبارک و تعالی باید در زندگی ما تجلی پیدا کند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر ضرورت کسب معرفت نسبت به خداوند ابراز کرد: اعتقاد به خداوند و خداشناسی ما باید در امور مختلف زندگیمان تأثیر گذار باشد.

وی افزود: ما برای خداوند باید در زندگی خود شأن و جایگاه قائل بوده و به گونه ای عمل داشته باشیم که این اعتقاد در مقام عمل ظهور و بروز داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در پایان تصریح کرد: نمونه بارز تجلی ایمان به خداوند رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است که در ایام ماه مبارک رمضان در لبیک به ندای رهبر انقلاب شکل گرفته است./841//202/خ

حسین ثالث موید
ارسال نظرات