۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۶۳۵۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

بیکاری؛ ریشه آسیب های اجتماعی

بیکاری؛ ریشه آسیب های اجتماعی
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیکاری را ریشه آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: راه مقابله با آسیب ها فرهنگ سازی و روشنگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به نرخ بالای بیکاری در لرستان و عدم رونق مطلوب کسب و کار اشاره کرد و گفت: وجود کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده و بیکاری جوانان زیبنده استان لرستان نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: معضل بیکاری سبب افزایش آمار اعتیاد به مواد مخدر و رواج دیگر آسیب های اجتماعی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باید تقویت شود.

وی بر ضرورت راه اندازی قرارگاه هایی برای بازپروری و سالم‌سازی معتادان تأکید کرد و اظهار داشت: به کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر باید دوره های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی بین خانواده معتادان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ارائه آموزش کمک بزرگی به ارتقای سلامت روحی جامعه می کند و در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات