۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۶۷۸۲۳
رییس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان:

هرگز از "خط ولایت فقیه" دست برنخواهیم داشت

هرگز از
گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهر لاهور با عنوان "حمایت از مظلومین جهان و آزادی قدس" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهر لاهور با عنوان "حمایت از مظلومین جهان و آزادی قدس" آغاز شد.

عارف الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در مراسم افتتاح چهل و نهمین گردهمایی سالانه این سازمان گفت: استعمار جهان همواره مشغول به توطئه علیه اسلام و مسلمانان است و در پاکستان هر وقت دشمن برای ناآرامی و عدم استحکام فعالیت داشتند دانشجویان امامیه مثل کوه درمقابل آنها ایستادند، جوانان امامیه همه وقت آماده برای مبارزه با دشمنان اسلام و وطن هستند.

وی افزود: ما با شهید دکتر محمدعلی نقوی بنیانگذار سازمان دانشجویان امامیه پاکستان و رهبر محبوب شهید عارف الحسینی تجدید عهد می کنیم که هرگز از خط ولایت فقیه دست برنخواهیم داشت، برای افتخار ما همین کافی است که پیرو و امید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سرزمین پاکستان هستیم.

وی اظهار داشت: جوانان سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با افکار و کردار خود توطئه های استعماری را در کشور شکست خواهند داد و همواره از مظلومان عالم حمایت کرده و در برابر ظالمان ایستاده ایم.

گفتنی است سازمان دانشجویان امامیه پاکستان یک سازمان مردمی از دانشجویان و طلاب و دانش‌اموزان پاکستانی است که سال ها است در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می ‌کند.

این سازمان که ساختار، آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج مقاومت در ایران دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش ‌آموزی و دانشجویی و همینطور برگزاری برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتگی و ماهانه، نقش مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد.

برنامه سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، سالگرد انقلاب و سالگرد شهدای معروف دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) مانند شهید چمران، آوینی این سازمان در هر سال از برنامه های مفصل و مشهور است و در این چند سال به محفل مهمی برای نشر آرمان‌های امام با حضور قشر وسیعی از پاکستانی‌ها تبدیل شده است.

ارسال نظرات