۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۷۴۵۴۰
آیت الله عبدالهی:

مردم خواستار تداوم یافتن اهداف نظام از سوی مسؤولان هستند

مردم خواستار تداوم یافتن اهداف نظام از سوی مسؤولان هستند
نماینده خبرگان با بیان اینکه امروز مردم خواستار تداوم یافتن اهداف نظام از سوی مسؤولان هستند، گفت: مسؤولان با تکیه بر ظرفیت های داخلی بر مشکلات غلبه کنند.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دو قطب شرق و غرب را کنار زد، گفت: در آن روزگار شرق و غرب، دین را افیون ملت ها می دانستند و برای دین اساساً جایگاهی میان روابط اجتماعی بشر قائل نبودند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با روی کار آمدن خود به همگان ثابت کرد که دین افیون ملت ها نیست و نه تنها از صحنه اجتماعی بشر خارج نشده، بلکه می تواند مبنای یک نظام باشد و بر همین اساس قانون اساسی بر اساس مبانی توحیدی، وحیانی، امامت و عدالت تصویب شد.

آیت الله عبدالهی با اشاره به تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که به همگان نشان داد دین می تواند مبنا و اساس اداره یک نظام بزرگ باشد؛ ما در پرتو اعتقادات خودمان با استکبار جهانی مقابله می کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به تبیین نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز کرد: انقلاب اسلامی استبداد و حاکمیت طاغوتی را کنار زده و مردم سالاری دینی را برای ملت ایران به ارمغان آورد؛ در طول 4 دهه گذشته شاهد هستیم که این مردم هستند که از طرق مختلف سرنوشت و مسؤولان خودشان را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه حاکمیت ارزش های اسلامی، استقلال، اقتدار، عزت و رشد سیاسی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، عنوان کرد: امروز دنیا می داند که جمهوری اسلامی مستقل ترین نظام در برابر استکبار است؛ امروز ما در سیاست های خارجی خود استقلال داریم، زیرا مشاهده کردیم که رهبر مقتدرمان در دیدار نخست وزیر ژاپن حتی پیام رییس جمهور آمریکا را نگاه نکرده و او را لایق ارسال پیام ندانستند.

آیت الله عبدالهی خاطرنشان کرد: حرکت میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی یا 22 بهمن در طول 4 دهه گذشته با سلیقه ها و دیدگاه های مختلف نشانگر رشد سیاسی و توجه آگاهی آنها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز مردم خواستار تداوم یافتن اهداف نظام از سوی مسؤولان هستند، ابراز کرد: مسؤولان بدانند عوض شدن افراد در استکبار جهانی معیار تغییر هدف های این جبهه نیست؛ مسؤولان باید با تکیه بر منابع انسانی و ظرفیت های داخلی بر مشکلات کشور غلبه کنند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
چرا سازمان اطلاعات سپاه کار خاوری و سایر مفسدان اقتصادی رو که با سواستفاده از روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به این کشور فرار می کنند را تمام نمی کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که به فکر فرار از کشورند….
0
0