۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۸۳۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پایگاه و خطبه های نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است

پایگاه و خطبه های نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است
لرستان- حجت الاسلام شاهرخی گفت: نماز جمعه معرفت افزایی دینی،آگاهی سیاسی و انسجام اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا شاهرخی، بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از دبیران، همکاران و شوراهای موفق امر به معروف و نهی از منکر استان نماز جمعه را پایگاه اتحاد و انسجام مسلمانان عنوان کرد و گفت: نماز عبادی و سیاسی جمعه سبب معرف افزایی نسبت به معارف اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نماز عبادی سیاسی جمعه، آگاهی های سیاسی و انسجام بخشی اجتماعی را به دنبال دارد، افزود: پایگاه و خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

برگزاری نماز جمعه در 900 پایگاه در سراسر کشور

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در 900 پایگاه در سراسر کشور خاطرنشان کرد:  ستاد های نماز جمعه در جذب نمازگزاران جمعه نقش آفرین هستند.

وی  حضور مردم در پایگاه های اقامه نماز را خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی در حوزه نماز جمعه باید تقویت شود و با مشارکت نهادهای فرهنگی زمینه فعالیت های فرهنگی دینی، سیاسی و اجتماعی ائمه جمعه  به وسیله اعضای ستاد نماز جمعه فراهم شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برنامه های شورای سیاست گذاری استان لرستان در صدر برنامه های ائمه جمعه کشور قرار گرفته است گفت: اعتلای سیاسی شهر و اعتلای جایگاه مساجد از جمله این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) دیگر برنامه محوری  ستادهای نماز جمعه استان است، خاطرنشان کرد: این برنامه  در  قالب مسابقات کتابخوانی، مسابقه سبک زندگی و برنامه های متنوع دنبال می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: ترویج معنویت و انقلاب اسلامی و همچنین تربیت جبهه فرهنگی انقلاب و تشکل های مردمی از دیگر برنامه های است که توسط ستاد های نماز جمعه استان اجرایی می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات