۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۸۹۲۱۳
حجت الاسلام والمسلمین عماد:

متانت در گفتار و سیره، از محاسن اخلاقی آیت الله کاهانی بود

متانت در گفتار و سیره، از محاسن اخلاقی آیت الله کاهانی بود
رییس مرکز امور نخبگان حوزه های علمیه در پی ارتحال آیت الله کاهانی، پیام تسلیتی صادر و تصریح کرد: متانت در گفتار و سیره، از محاسن اخلاقی ایشان بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد رییس مرکز امور نخبگان حوزه های علمیه، در پی ارتحال آیت الله سید محمد حسینی کاهانی، پیام تسلیتی را به شرح ذیل، صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

ارتحال آیه الله آقای سید محمد حسینی کاهانی (رضوان الله تعالی) علیه موجب تاسف و تاثر گردید.

این عالم عامل، از بزرگان منطقۀ قوچان و از اساتید برجسته و نخبۀ حوزۀ علمیۀ قم بود که سال ها در محضر حضرات آیات عظام گلپایگانی(ره) و وحید خراسانی(حفظه الله) زانوی ادب زد و از معتمدین آنان گردید.

دقت نظر ایشان در مباحث علمی، اهتمام و دلسوزی نسبت به تربیت نفوس مستعده شاگردان مکتب امام صادق (علیه السلام ، متانت در گفتار و سیره، از محاسن اخلاقی این ایشان بود.

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه، سپاسگذار همکاری های عالمانه و توام با جدیّت و دقّت ایشان در زمینۀ شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه است.

ضمن تسلیت این ضایعه به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم، حوزه های علمیه، شاگردان، علاقه مندان و بستگان ایشان، از خداوند متعال، روح و رضوان الهی در جوار ائمه معصومین (علیهم السلام) را برای ایشان و صبر و آرامش برای بیت معظم ایشان، مسئلت می نماید.

سید علی عماد؛ رییس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه

ارسال نظرات