۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۹۴۲۶۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان تبیین شود

فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان تبیین شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مبارزه با استکبار را شعار همیشگی خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان لرستانی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، گفت: نوجوانان موتور محرکه کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت فراهم ساختن زمینه رشد و توسعه علمی و فرهنگی نسل نو افزود: باید زمینه حضور منسجم دانش آموزان در مکان های دینی و مذهبی بیشتر شود.

وی عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت مؤسسات فرهنگی برای ارتقای رشد دینی و اخلاقی نسل جوان ضروری است و باید توجه داشت که حمایت از نوجوانان موجب تاثیرگذاری عمیق فرهنگی و دینی در این استان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نسل جوان مانع ادامه‌ فعالیت آمریکا در ایران شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار شعار همیشگی ما است.

وی ادامه داد: در این راه دشمن شناسی، پیوند و رابطه مستحکم با خداوند و کسب توشه تقوی از الزامات نوجوانان و جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه جوانان لرستانی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و برخی جان خود را تقدیم کردند، تأکید داشت: باید این میراث معنوی گرانبها را حفظ و فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل امروز تبیین کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات