۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۹۷۵۳۵
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

توانمندسازی بانوان و رفع مشکلات آنان در حوزه کسب و کار در اولویت قرار دارد

توانمندسازی بانوان و رفع مشکلات آنان در حوزه کسب و کار در اولویت قرار دارد
لرستان - خزعلی با بیان اینکه لرستان به عنوان پایلوت طرح راه اندازی کسب وکارهای پایدار انتخاب شده است، گفت: توانمندسازی بانوان و رفع مشکلات کسب و کار اولویت دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، انسیه خزعلی، ظهر امروز، در جمع بانوان شاغل شهرستان کوهدشت در مدرسه علمی فاطمه الزهرا(س) این شهرستان با گرامیداشت روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) الگوی بانوان است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه همگی باید از درس بگیریم و از فرصت‌ها استفاده کنیم، افزود: شهید سردار سلیمانی با الگو گرفتن از نقش حضرت زینب(س) از فرصت‌ها بهره بردند و در عصر حاضر حماسه آفرینی کردند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات زنان در حوزه کسب و کار خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان خود به میدان آمده تا مسائل و مشکلات استان‌های مختلف پیگیری و برطرف شود.

خزعلی اظهار کرد: حل مشکلات بانوان لرستانی در حوزه های مختلف در اولویت قرار دارد و امید است با برطرف ساختن موانع و رفع مشکلات بتوان در کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی بانوان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه موانع موجود برای دریافت ضمانت و یا کسب مجوزهای کسب‌وکار بر سر راه زنان روستایی را رفع می‌کنیم، گفت: استان لرستان به عنوان پایلوت برای طرح راه اندازی کسب و کارهای پایدار خانوار محور انتخاب شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: حل مشکلات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و افزایش تسهیلات روستایی از دیگر مسائلی است که در اولویت برنامه ها قرار دارند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات