۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۹۷۵۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برای حرکت به سمت توسعه لرستان باید نگاه تحولی به استان همراه با جهش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در شورای اداری لرستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: استان لرستان نیازمند نگاه تحول همراه با جهش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه داشتن امید به آینده روشن رمز موفقیت است، افزود: امید به موفقیت موتور محرکه ای است که باعث می شود در مسیر تحقق آرمان های انقلاب محکم بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که با وجود توطئه های دشمن، تاکنون با تکیه بر تاون داخلی، نیروی انقلابی و توجه به ظرفیت ها توانسته ایم آینده ای روشن برای کشور رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اصلاح نظام مالیاتی و مالیات بر خانه های خالی که تعدادشان دو هزار و 500 هست، تسهیل واردات و صادرات، مسائل مربوط به گمرک، بورس، فرار مالیاتی، هدفمندی یارانه ها به سمت نیازمندان و پرداخت حقوق های نجومی، توجه به مسائل فرهنگی از مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بحث سد معشوره و سد بختیاری و تخصیص آب لرستان، بحث کارخانه و صنایع و کارگاه های تعطیل شده و توجه به حوزه دینی و فرهنگی لرستان از دیگر مطالب مهم است که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات