۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۶۹۷۵۶۰
به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه؛

اولین جشنواره «پاسخ برتر» برگزار می شود

اولین جشنواره «پاسخ برتر» برگزار می شود
مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه اولین جشنواره پاسخ برتر را با هدف معرفی و تجلیل از فعالان و پیشگامان عرصه پاسخگویی به شبهات دینی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه اولین جشنواره پاسخ برتر با هدف معرفی و تجلیل از فعالان و پیشگامان عرصه پاسخگویی به شبهات دینی برگزار می کند.
جشنواره پاسخ برتر در موضوعات قرآن و حدیث، ادیان و مذاهب، تاریخ اسلام و معاصر، سیره نبوی و ائمه معصومین، حقوق، اخلاق و تربیت، سیاست، فقه، کلام و فلسفه و پاسخ گویی به شبهات فضای مجازی است که درقالب های علمی(کتاب، مقاله، پایان نامه) ادبی(شعر، داستان، روایت، ساده نگاری) چند رسانه‌ای (فیلم، فیلم کوتاه، مستند، فیلم نامه، نقد فیلم، کلیپ، پا‌‌دکست موشن، انیمیشن و تولید نرم افزار) و تجسمی(عکس، گرافیک، کاریکاتور، عکس نوشته) برگزار می شود.

گفتنی است، بخش ویژه جشنواره پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی شامل تأسیس سایت، صفحه شبکه اجتماعی و کنشگری است.

درروز اختتامیه که اسفندماه 1400 برگزار می شود از رتبه های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد، به این صورت رتبه اول" تندیس، لوح تقدیر و 40 میلیون ریال وجه نقد" رتبه دوم " لوح تقدیر و 20 میلیون ریال وجه نقد" و تقدیر از چهره‌ها و مراکز فعال در عرصه پاسخ گویی به شبهات صورت می گیرد.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه 1400 است و از آثار چندرسانه‌ای جهت تولید حمایت می شود.

لینک ارسال اثر و راه ارتباطی به شرح زیر است.

http://reg.ismc.ir/rules/206

ارتباطات:
www.pasokh.org
@spasokh
025-32401321



ارسال نظرات