۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۹۹۳۲۸
حجت الاسلام والمسلمین ربانی مطرح کرد؛

فعالیت حکیمانه مرحوم حجت الاسلام محدثی در عرصه تقریب مذاهب اسلامی

فعالیت حکیمانه مرحوم حجت الاسلام محدثی در عرصه تقریب مذاهب اسلامی
تهران ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد محدثی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد محدثی را تسلیت گفت.

در متن این پپیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم  مجاهد وفداکار و روحانی خدوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ  محمد محدثی، موجب تاثر و تاسف گردید. ایشان یکی از شاگردان مرحوم آیت الله  سیدمحمود شاهرودی وایت الله  سیدجمال الدین گلپایگانی بودند.

این عالم مخلص و پر تلاش عمر با برکت خویش را وقف اعتلای دین ومکتب اهل بیت علیهم السلام و گسترش معارف الهی نمود و در سنگر امامت جمعه حدود چهل سال به هدایت و ارشاد مردم عزیز و تربیت شاگردانی موفق  پرداخت.

وی در عرصه سیاسی و مقابله با رژیم طاغوت فعال و حضوری چشمگیری داشت و در صحنه های خدمات اجتماعی به ویژه در مناطق محروم خدمات ماندگار و ارزشمندی را رقم زد و در عرصه های تقریبی و وحدت امت اسلامی فعالیت حکیمانه ای از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب رحلت این عالم بزرگوار و دانشمند متعهد را به حوزه علمیه خراسان و بیت مکرم، مردم شریف تایباد، شاگردان و بازماندگان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محتر م صبر و اجر ازخداوند متعال خواستارم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظرات