۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۹۹۸۳۷
امام جمعه ازنا:

ترویج ارزش های دینی میان نسل نو آثار تربیتی دارد

ترویج ارزش های دینی میان نسل نو آثار تربیتی دارد
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دانش آموزان تأکید کرد و گفت: ترویج ارزش های دینی بین نسل نو آثار تربیتی به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز، در مراسم تجلیل از ائمه جماعات مدارس شهرستان ازنا با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی ارزش ها بین نسل نو گفت: باید در مدارس در کنار تعلیم به مسائل تربیتی و اخلاقی دانش آموزان توجه شود.

امام جمعه ازنا به نقش مربیان پرورشی در تربیت دینی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در آموزش و پرورش به ویژه در حوزه  پرورشی اقامه نماز و ترویج احکام دینی باید در اولویت قرار گیرد.

وی بر ضرورت تربیت نسلی انقلابی برای ادامه راه انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت دانش آموزانی مؤمن، متعهد، انقلابی و کارآمد است.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه فرهنگی نسسل نو را هدف قرار داده اند، تصریح کرد: تربیت دینی دانش آموزان لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز تأکید و بیان کرد: در این راستا می توان از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هیچ وسیله ای مستحکم تر و دائمی تر از نماز برای ارتباط با خدا وجود ندارد، گفت: انجام کار معنوی بین نسل جوان و نوجوان بهترین اثر تربیتی را دارد.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: شما که کار نهادینه کردن مفاهیم دینی بین نوجوانان را به عهده گرفته اید در واقع جهاد فی سبیل الله می کنید./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات