۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۱۰۳۲۰
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هدف اصلی یک پاسدار شهادت است

هدف اصلی یک پاسدار شهادت است
سردار فدوی به روش‌های مذبوحانه دشمن در اقدام به شهادت پاسداران و سربازان اسلام اشاره کرد و گفت: دشمن وقتی در برابر انقلاب و جبهه حق خود را ناتوان دید، دست به ترور زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار علی فدوی، ظهر  امروز درمراسم افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران و پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در خرم‌آباد، به شهادت  مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی اشاره کرد و گفت: دشمن سال هاست با انقلاب اسلامی مبارزه می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و همپیمانانش اقدامات خود را علیه این انقلاب و جبهه حق آغاز کردند، افزود: به فضل الهی دشمنان تاکنون حتی یک پیروزی نتوانستد به دست آورند چرا که این جبهه حق است و خدا از آن پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن وقتی در برابر انقلاب اسلامی و جبهه حق خود را ناتوان دید، دست به ترور زد، گفت: هدف اصلی یک پاسدار شهادت است و کسی که سال ها در این راه قدم برداشته شهید شدن برای آن مطلوب است.

فدوی در ادامه خدمت به مردم را مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: از اصلی ترین اهداف سپاه برطرف کردن نیاز مردم و اجرای طرح‌های نیمه تمام بوده که با اقدامات جهادی همراه است.

وی با اشاره به اینکه یک ششم کانال‌های آبرسانی در این مدت توسط سپاه لرستان به صورت جهادی با کمترین هزینه انجام شده است، افزود: اکنون آبرسانی به ۱۲۵ روستا در لرستان به سپاه واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود به ۳۰۰ روستا افزایش یابد

فدوی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود استان های زیر ۱۰۰ روستا تا پایان تابستان و استان‌های زیر ۳۰۰ روستا تا پایان امسال مبلغ می‌شوند و امیدواریم تمام روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی با وزارت نیرو آبرسانی به پیش از ۱۷ هزار روستا در کشور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات