۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۱۶۲۲۲
استاد حوزه و دانشگاه:

ترویج بی حجابی، بی عفتی و بی بندباری سبب تضعیف جامعه است

ترویج بی حجابی، بی عفتی و بی بندباری سبب تضعیف جامعه است
اصفهان - حجت الاسلام قائمی گفت: امروز ایران تهدید نظامی نمی‌شود، اما به وسیله بدحجابی و بی عفتی و بی بندوباری که مروج آن دشمن است به شدت تهدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام اصغر قائمی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان که در کانون جوانه‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب می‌شود تا گناهکاران به دلیل گناهان شان و صالحان به دلیل سکوت شان گرفتار شوند.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در نظام اسلامی ایران تأکید کرد و با اشاره به اینکه امروز حجت برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دولت انقلابی آیت الله رئیسی برهمه تمام است، افزود: دولت سیزدهم با دولت قبلی که برای امر به منکر آمده بود و تأکید براجرای سند ۲۰۳۰ داشت متفاوت است.

حجت الاسلام قائمی گفت: امروز که دولت، قوه قضائیه و مجلس هماهنگ هستند، روز کار و تلاش است و حجت بر همه برای توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تمام است.

وی بی حجابی، بی عفتی، بی بند و باری و فساد را تهدیدی بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: خلاصه نظریه ۷ هزار کشیش برای نابودی جامعه اسلامی ترویج بی حجابی، بی بند و باری و فساد در جامعه اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه نسبت به ترویج بی حجابی و بی بندوباری در جامعه اسلامی هشدار داد و با تأکید بر عبرت از سرنوشت مسلمانان اندلس، گفت: ترویج بی حجابی و بی عفتی و بی بندباری سبب تضعیف جامعه است.

به گفته وی امروز دشمن توان مقابله نظامی را جمهوری اسلامی ایران را ندارد و باور کرده دوران بزن در رو تمام شده است، چرا که ایران تبدیل به یک ابرقدرت نظامی در جهان شده است.

حجت الاسلام قائمی اظهار داشت: امروز ایران تهدید نظامی نمی‌شود، اما به وسیله بدحجابی و بی عفتی و بی بندوباری که مروج آن دشمن است به شدت تهدید می‌شود.

وی آمرین به معروف و ناهیان از منکر را مظلوم دانست و افزود: موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیاز به وزارتخانه دارد تا به عنوان قانون در کشور اجرا شود.

به گفته وی امروز در موقعیتی قرار گرفته ایم که تعدادی بدحجاب و بی حجاب در مقابل افراد محجبه حالت تهاجمی به خود گرفته و افراد محجبه حالت دفاعی دارند و در قطار و مترو مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

استاد حوزه و دانشگاه ترویج بی حجابی و بی بندباری در کشور را هدایت شده از خارج از کشور دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا از ادارات، دستگاه ها، نهادها، امور پزشکی و بیمارستان‌ها باید آغاز شود.

لازم به ذکر است، در مراسم از پوستر جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی نخستین جایزه با موضوع «حجاب و عفاف بانوی ایرانی در حمایت تکریم بنیان خانواده» با هدف ایجاد تولیدات فاخر در عرصه‌های هنری در قالب‌های مخلف هنری از جمله نقاشی، سرود، گرافیک، شعر، رمان، داستان نویسی، رونمایی شد، جایزه ادبی هنری سیده محترم بانو قاضیان فینی قرار است در آینده به صورت استانی و ملی برگزار شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات